У 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив школи  прагне спрямовувати свою діяльність на вирішення проблеми: 

«Формування сучасної,  морально зрілої, конкурентноспроможньої  особистості, патріота, інноватора, яка розвинута фізично, розумово, духовно та готова до соціального життя».

Основними завданнями та пріоритетними напрямками роботи на 2020-2021 навчальний рік визначено:

1. Впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій.

 2. Посилення ролі формування духовних та моральних цінностей учнівської молоді.

3. Збільшення охоплення дітей позашкільною освітою.

4. Створення здоров’я зберігаючого середовища.

 

Мета:

  - створення умов для здобуття повноцінної освіти на рівні Державних стандартів;

 - для реалізації індивідуальних творчих потреб, повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку, забезпечення умов для самовираження, самореалізації, саморозвитку учнів через різні види діяльності;

- формування творчо мислячої особистості, здатної до продуктивної праці у світі, що динамічно розвивається.

 Завданнями  школи є:

1. Забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту, формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення, а також створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину й суспільство;

2.  Забезпечення моральної, інтелектуальної та психологічної готовності учнівської молоді до здобуття освіти;

3.   Забезпечення відповідних умов для навчання і виховання фізично та психічно здорової особи;

4.  Створення сприятливих умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, розкриття в них позитивних природних нахилів, здібностей і обдарованостей;

5. Запровадження системи варіативного навчання відповідно до потреб і здібностей учнів;

6.  Створення умов для здобуття повноцінної освіти на рівні державних стандартів для реалізації індивідуальних творчих потреб, повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку.

7. Забезпечення умов для самовираження, самореалізації, саморозвитку учнів через різні види діяльності.

8.Формування творчо мислячої особистості, здатної до продуктивної праці у світі, що динамічно розвивається.

  1. Організація виховного процесу на засадах національно-патріотичного виховання. Спрямованість педагогічної діяльності на досягнення вихованості учнів.

Використання потенціалу батьків і благодійників у створенні культурно-розвиваючого середовища школи, поліпшення матеріально-технічної бази

 

ХІ. Робота з педагогічними кадрами

Мета:  Робота з педагогічними кадрами є одним із найбільш важливих аспектів у діяльності школи, для процесу управління школою як єдиним організмом цей процес є основним. Вдосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного і загально культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення , самоосвіти, саморозвитку.

 В залежності від того наскільки грамотно і послідовно будується робота адміністрації з учителями, настільки можна очікувати отримати добрий кінцевий результат. Основні параметри цієї роботи оговорені у відповідних нормативних документах.

В основу цього процесу покладаємо принцип організаційно-дорадчої діяльності. Це дозволяє раціонально планувати проведення педагогічних рад та нарад з одного боку, виконуючи вимоги нормативів, а з другого – не перевантажувати членів педагогічного колективу.

Обираємо  оптимальну кількість форм спілкування з колективом та урізноманітнюємо їх проведення:
• наради при директорові;
• апаратні навчання;
• консультаційні оперативки;
• круглі столи.

Головне завдання методичної роботи: створення умов для постійного творчого та фахового зростання кожного педагога.

 

  1. Загальні напрями в організації методичної роботи

1.1. Підвищення педагогічної майстерності вчителів через оптимальну структуру науково-методичної роботи.

1.2. Вдосконалення професійної компетентності кожного вчителя, розвитку їх творчої ініціативи, формування інформаційної  культури педагогів.

1.3. Впровадження в навчально – виховний процес досягнень перспективного  педагогічного досвіду, інноваційних проектів,  новітніх технологій  та забезпечення їх практичної реалізації.

1.4. Забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість процесу навчання на розвиток особистості учня.

1.5. Встановлення пріоритету уроку як засобу соціалізації учнів. 

1.6. Приділяти увагу роботі з молодими вчителями з метою успішної адаптації до роботи в школі та підвищення рівня професійної компетентності

1.7. Активізація видавничої діяльності вчителів та участь в інноваційній та дослідницько – експериментальній роботі.

1.8. Впровадження в навчально – виховний процес новітніх комп’ютерних технологій

1.9. Удосконалення контрольно-оцінювальної діяльності в процесі навчання з урахуванням сучасних досягнень педагогіки.

1.10. Здійснення психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу.

2. Структура внутрішньошкільної методичної роботи

Технологічний підхід до методичної роботи, який  включає в себе  систему заходів, спрямованих на визначення чітких процесуальних характеристик (що, як і в якій послідовності, у якому обсязі слід  робити), сприятиме  вирішенню проблем якості шкільної освіти, які знаходиться в епіцентрі уваги методичної роботи:

  • кадрове та науково – методичне забезпечення навчально – виховного процесу;
  • створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогів;
  • проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів;
  • створення, апробація та впровадження в практику нових навчальних програм;
  • вивчення та впровадження в практику ефективних методик та нових освітніх технологій навчання.