Положення
про раду Новобогданівського закладу загальної середньої освіти Радсадівської сільської ради Миколаївського району
Миколаївської області
I. Загальні положення
1. 1. Відповідно до пункту 64 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964 “ Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад” у Новобогданівському ЗЗСО створюється рада школи.
Рада школи — це постійнодіючий у період між загальними зборами ( конференцією ) орган громадського самоврядування.
Рада школи — це інтегруючий центр організаційної структури внутрішкільного управління.
У своїй діяльності рада керується Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Статутом загальноосвітнього навчального закладу, цим Положенням.
ІІ. Мета, завдання і принципи діяльності ради загальноосвітнього навчального закладу
Метою діяльності ради є:
- сприяння демократизації і гуманізації навчально – виховного процесу;
- об’єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально – виховного процесу;
- формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління школою;
- розширення колегіальних форм управління навчальним закладом.
Основними завданнями ради є:
- здійснювати демократичне управління школою на основі поєднання єдиноначальності і колегіальності, державного і громадського управління;
- вживати заходи для вдосконалення роботи школи, залучати до розв’язання її проблем батьківську громадськість;
- зміцнювати матеріально – технічну базу, залучати до нього громадськість;
- брати участь у вирішенні оперативних питань роботи школи;
- сприяти впровадженню наукового управління школою і наукової організації праці учасників внутрішкільного управління;
- зміцнювати партнерські зв’язки між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності навчально – виховного процесу.
Рада школи діє на засадах:
- законності, гласності;
- колегіальності ухвалення рішень;
- добровільності і рівноправності членства.